25 Ekim 2008 Cumartesi

Gözümüz Aydın (!)


"Beklenen gün geldi sayın seyirciler! Sonunda blogspot da mahkeme kararıyla kapatıldı. Biz de rahata erdik, Mü-Yap da erdi çok şükür..."

Türkiye haberciliği formatında anlatacak olsaydım derdimi, bu şekilde devam ettirirdim kuşkusuz. Ama bir de manyamış ruhumun söylemek istedikleri var ki;

Evet, çok sinirliyim. Sövmek filan istiyorum. Bloglarımıza artık direkt olarak ulaşamayacağız, vtunnel ve benzeri sitelerin dandiriklikleri ile uğraşağız(Acaba vtunnel'ın, k'tunnel'ın filan resmi bir antlaşması mı var Türkiye'yle? Evet, cidden mantıklı bak bu!). Blogspot ne zaman açılır, hatta açılır mı orası da muallak; zira görüyoruz youtube'un halini.

Bu saçmasapan kararı verdiren saçmasapan sebep ise; blogspot'un 'müzik eserlerini yasadışı ve izinsiz olarak dinleten, ücretsiz müzik dinletme ve kopyalatma hizmeti veren 52 siteden biri olma' şerefine nail olması. Ne büyük mutluluk değil mi sevgili blogseverler! Blogspotçuğumuz da bu 52'nin arasına girerek bize büyük bir gurur yaşattı. Ah, ah ne kadar duygulandım bilemezsiniz. Zira müzik indirilebilinen binlerce site varken, LimeWire ve benzeri onca program varken; böyle bir devlet kuşu(!)nun amacı abidik gubidik yazılar yazmak olan insanların toplaştığı bir siteye konması hayli ilginç bir durum çünkü.

Buradan; bu konuda emeği geçmiş olan başta Mü-yap ve Diyarbakır 1. Sulh Ceza Mahkemesi olmak üzere herkese teşekkür etmeyi borç biliyorum(!)

Saygılar, sevgiler!...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogculara yazık oldu uğraşanları biliyorum çok üzüldüler..