8 Aralık 2008 Pazartesi

Sen Ne Güzel Çikolatamızdın Tadelle



Küçükken insanda illa ki kendini bir şeye benzetme ihtiyacı doğar. Özellikle kızlarda bu daha fazladır. Mesela hemen çizgifilm kahramanları paylaştırılır. "Ben Usagi'yim, sen Rei, hayır o Rei, o zaman öteki de Ami" şeklinde... Ama bu iş bazen çığırından çıkar. Erkek karakterler, renkler, kanallar bile paylaştırılır. Genelde bir şey çok seviliyorsa yapılır bu ve b.kunu çıkarmak denilen eylemin gerçekleştirilmesidir.


Biz de ablamla küçükken Sagra'nın çikolatalarını paylaşmıştık. O Tadelle'ydi, ben de Sarelle... Bence de yuh. Aklı başında hangi yaratık "Ben Sarelle'yiiiimm, ablam da Tadelleeeee..." gibi salakça bir tribe girer ki! Bir insan niye kendini çikolata yerine koyar?!... Heralde yukarıda dediğim 'çok sevmekten kaynaklanan manyama' durumunu yaşıyorduk. Sarelle bugünkü çokokremlerin karşılığıydı, Tadelle de çikolata bardı. Ama çok severdik be! Ondandı galiba birbirimize Tadelle, Sarelle sıfatlarını yakıştırmamız.


Eskiden çok ünlüyken bu şukela çikolatalar, sonraları diğer çikolatalarla pek rekabet edemeyip gözden kayboldular. Marketlerde, bakkallarda görünmez oldular. Sonra geçen sene duyduk ki TMSF el koymuş fabrikasına. Bu kasım itibariyle de öğrendi(m)ki ki Toksöz Holding Sagra ve ürünlerini satın almış. Ne hoş, ne hoş... Henüz yeme fırsatı bulamadım ama umarım tadı hala güzeldir.


Yeni reklam filmleri gösterilmeye başlandı kanallarda. Tadelle'ninkine bayıldım. Kalpler filan çok hoş olmuş gerçekten. Müziği de harika (ne de olsa solo piyano) zaten. Yalnız o kadar aradım taradım bir tane bile videosunu bulamadım link vermek adına. O kadar da güzel reklam halbusiiğ...

7 yorum:

Camilla dedi ki...

gecen cafede otuyorum amelie, yanımdan bi baba kız gecti. adam kızına kulina diye sesleniordu(:

Amélie Poulain dedi ki...

Kulina... Ben Sarelle'yi alayım o zaman.=P

Böcek dedi ki...

yok yok şaşırmış bunlar..yada ben gerçekten baba görmediğim için tuhaf gelio sanırım:D

babegazelle dedi ki...

evet yaa sagranın süper şeleri olurdu geri gelsin gelmeli heyoo:)

Sagır Kedi dedi ki...

Birileri çikolata mı dediiiiiiii:)))Aman da amann gelsin tadellelerrrr:)))

stickman dedi ki...

bu bir tesadüf mü ya. her yerde karşıma sarelle filan çıkıyo benim acayip canım çekiyo. bi kutu alıp ekmeğe sürüp sürüp yemem lazım.

nünüK dedi ki...

ayy evet, reklamı ilk gördüğümde eski bir dostu görmüş gibi olmuştum.. her iddaanın baş oyuncusuydu -nesine ? - Tadellesine :)