1 Ocak 2009 Perşembe

2009'a okulda girmeme ramak kaldı!


Dün tam 14 saat okuldaydım, ohannesburg!

Dün yaklaşık on buçukta (akşam) okuldan ayrılırken ilk defa okulda o kadar fazla vakit geçirdiğimi farkettim. Ve bunu farketmem hiçbir şey değiştirmedi...

.....

Her ne kadar 12'ye kadar kalmamış olsam da dün gece okuldaydım. Okulda yılbaşı programı hazırlanmış. Yurtta kalan arkadaşlar sağolsunlar sadece birkaç günde -ki bunların 5-6 tanesi 12. sınıf öğrencisi olduğu halde- yılbaşında sunmak üzere 7 skeç hazırlamışlar.

Gülmekten ölecektim neredeyse gece boyunca. Hele de Bilge kişisi beni öldürdü. Her skeçte vardı ve gecenin yıldızıydı. Müthiş yetenekli biri. Sahneye kesinlikle çok yakışıyor. Tokgöz ailesinin kızı Meeaaall, Tuğba Ekinci'nin bodyguardı, Michael Jackson, Fatih Ürek'in dansçısı, Aziz Nicholas, Johnny, Turkcell Müşteri Hizmetleri... Hepsinin altından başarıyla kalktı.

Tabii sadece Bilge değil, diğer kızlar da harikaydı. Tayyibe, Ahsen ve ve diğerleri... Müthiştiler. Skeçleri de öyle... Mesela Türkiye'nin en harika(!) sanatçılarından Tuğba Ekinci ve Fatih Ürek'in canlı performanslarını izledik. Mürüvvet adlı evlilik programında Johnny'i everdik. Turkcell'le hayata bağlandık. Aziz Nicholas ve onun ilk yılbaşı partisini zaman zaman slow-motionda, zaman zaman uzun hava söyleyerek izledik. Tokgöz Malikanesine konuk olduk. Ve -gecenin olayı- Michael Jackson'ın performansıyla coştuk...

Gösterilerden sonra da Get Smart'ı izleyip, evlere dağıldık. Güzeldi, çok güzeldi...

......

Çokyorgunveuykusuzolduğumufarkettim, onbirbuçuktauyudum. Yeniyılauyuyarakgirdim. Negüzel! Ne-güzel!

......

2 yorum:

stickman dedi ki...

yeni yıla bende uyuyarak girdim :) bu arada şu skeçleri acayip merak ettim. yokmu ki bi yerlerde görüntüsü filan, tıklayıp izlesek.

Amélie Poulain dedi ki...

Maalesef. =/
Üst dönemden bir kız kameraya almıştı aslında; ama elime geçmez heralde görüntüler.