15 Ocak 2009 Perşembe

Sınav: bir nevi karın ağrısı


Soru: 3. sınavlarla canhıraş bir halde boğuşmakta olan bir öğrenci nasıl olabilir?
Cevap: Benim gibi mesela.


* Stresten karnımda urlar çıkacak yakında. Evet, strese girdiğimde karnım ağrıyor benim. Başkalarının da ağrıyor. Mesela dün Serim çok fena karın ağrısı çekiyordu. Strestendir sanıyordu(k); ama apandisi patlamış, ameliyat oldu. Ama konumuz Serim'im apandisi değil elbet...

* Bazı hocaların hayatı neden bu kadar zorlaştırdıklarını anlamak mümkün değil. Zaten sınavlar feci halde can sıkıcı, bir de ilkokul çocuğu gibi defter kontrolü yapmanın ne gereği var allasen! Dil anlatım, geometri, inkılap, coğrafya, ingilizce defterlerim yok mesela. Hiç de eksikliğini hissetmedim (aslında birkaç kez hissettim), ne güzel geçinip gidiyordum; ama nerden çıktıysa birden defter kontrol etme modası çıktı. Bunca sınav arasında defter geçirmek resmen zulüm. Sağ elimin başparmağı nasır olacak yakında... Daha da kötüsü bugün inkılapçının yanına gittim defteri göstermeye, "ben zaten verdim notları, gerek yok" dedi. İnsaf be, emeğe saygı! Öküz gibi yazmışım, bari bi' baksaydın dimi?... Geometrici de aynı şeyi yaparsa yarın atacağım kendimi pencereden. Ama bizim sınıf birinci katta, ölmem. Sakat bile kalmam. Sadece bir yerlerimi kırarım, alçılı alçılı dolaşırım artık aylarca....

* Uykusuzluk çok kötü bir şey. Mesela dün günler sonra ilk kez okuldan gelince uyuma fırsatı buldum ve tam 3 saat uyudum. O ne huzurlu 3 saatti... Uyanınca kendimi çok mutlu hissettim. Ve inanamadım uykusuz olmamama.

* Dün bana uzun gelen bir aradan sonra tekrar Yaprak Dökümü vardı. İngilizce sınavımın olması bunu engelleyemezdi elbette. Nitekim vakti zamanında geometri sınavının olması da engelleyememişti. Sonuç olarak diyeceğim şey şu; yeni Şevket çok salak. Hiç sevmedim ben onu.

* Yarın 3 tane sınavım var ve biri matematik. Ve ben kendimi pencereden atsam bile ölmüyorum...

9 yorum:

EyLüL Kızı dedi ki...

Hiç bitmicek gibi geliyo (hafta başında öyle geliyodu bana) ama sadece 2 tane sınav kaldı yarına.Bu bi döngü aslında ya,sınav tarihleri belirleniyo,sınav olmaya başlıyosun,bitsin diye bekliyosun,sonra yine belirleniyo,yine oluyosun falan filan.Üzme kendini,camdan falanda atma =D

osuruktanteyyare dedi ki...

oha üniverstede ne kontrolü bu be
ve evet şevket çok ezik bi tip bende sevmedim

Ay BU KIZ dedi ki...

gözünü açıp kapa dadlım... hemencecik geçiverio günlerr geceler.. of lannn yaşlanıoruz illa.. hep daşş gibi olim hep geometri çöziim.. kabul..:)

Amélie Poulain dedi ki...

EyLüL Kızı: Evet, lise 1'deyken hesaplamıştık arkadaşla; sadece lise hayatımız boyunca ortalama 200 sınav oluyoruz. Oha, korkunç lan!

Osuruktanteyyare: Yok be teyyare, lisedeyim ben daha, lise 3. (=

Ayrocan'ım: Demek ki forma girmek için her gün 3400 tane geometri sorusu çözüyoruz.=D

tuba dedi ki...

ay hala mı defter kontrolü yapıyorlar :P aşın azcık kendinizi anacım aşın! :D

cesetizleri dedi ki...

Hocaları zeki sanma.
gerçekten zeki ve başarılı olan insanlar hocalıktan çok daha fazlasını yapıyorlar. geriye kala kala bunlar yani sadece hırslı ama boş olanlar kalıyor :)

Ozan Kayra dedi ki...

yarın son iki finalim var ve birkaç gündür bütün sınıf yarı deli (yok yok yarıdan biraz daha fazla) bir halde dolanıyoruz. sabah sınava dans ederek girip saçma espirilerime gülüyorum. ama yarın özgürlük başlıyor! yani yalnız değilsin amélie.. =)

jolene dedi ki...

hoş bir elif karakoç çalışması tabi.evet.
güzel.

Amélie Poulain dedi ki...

Elif Karakoç, evet.
Mükemmel çalışmaları var.
Sen otur, seyret yani.