3 Şubat 2009 Salı

Yeni gözlüklerin getirdiği baş ağrısından mütevellit saçmala-ma


Bilin diye söylüyorum, hani benzer bir durumla karşılaşırsanız önceden hazırlıklı olun diye; insanın doğumgününde gözlük numaralarının birkaç kat artması kesinlikle dehşet verici bir şey, berbat.

Daha da kötüsü düne kadar kullandığım gözlüklerden birden (bugün) bu yeni hiper-numaralı gözlüklere geçmek ben de feci bir baş ağrısı yaptı, yapıyor. Hatta öyle bir baş ağrısı ki yeni gözlüklerden vazgeçip eski gözlüklerimi takmama sebep oldular. Evet, bu yazıyı da şu an onlarla yazıyorum. Her şeyi rahatlıkla göremiyordum, yamuktular, camları çizik çizikti, yer yer çerçevesinin boyası kalkmıştı; ama çok rahattı be! Baş ağrısı yok, acı yok...

Off... Çok fenayım beybi!

9 yorum:

Ballerina Witch dedi ki...

ben ilk taktığımda yeri çukur görüyodum.
ama takmayınca daha bi baş ağrısı yapıyo.
boktan bişi şu gözlük ya.
lens alıcam.
sana da tavsiye ediyorum beybi.

кıямızıℓı dedi ki...

bence eski gözlüklerini kullan.
doktorlar manyak yüksek veriyolar hep

Öztürk dedi ki...

lens lens en iyisi lens. tam bir bela gözlük...

Rockunzel dedi ki...

seni çok ii anlıyorum. ben de ilk gözlük takmaya başladığımda doğumgünümdü. iğrenç bi duygu :S
hem taktıkça daha da artıyo bunun numarası :S

Martielex dedi ki...

İlk gözlük takmaya başladığımda adımlarımı yamuk atıyordum ben de :D Sonradan numaraları büyüdüler falan alıştım artık :S

Amélie Poulain dedi ki...

Witch: Ah evet dünyam kaydı ne diyorsun! Ama lens kullanamam ben. Gözümü ovuştururum, unutur onunla uyurum, banyoya girerim, kardeşimle boğuşurken bir şeyler olur... Gerçi eniştem lensle denize bile girmişti hiçbir şey olmamıştı ama... O da lens kullan diyor aslında ama bilemiyorum.

Kırmızılı: Kararında verdiklerini düşünüyorum. Hatta bugün hayret verici bir şekilde dersanede tahtayı mükemmel gördüm; ama bu yenilere alışana kadar biraz zorlanacağım, evet.

Öztürk: Witch'e yaptığım açıklama yüzünden lense temkinliyim esasen.

Rockunzel: Evet, durduğu yerde durmuyor ki şu numaralar. Annem yeni gözlüklerimi deneyince "sen kör olmuşsun!" tepkisini verdi misal.

Martielex: Evet, ilk başta garipseniyor; ama bir yerden sonra (eğer sürekli kullanıyorsanız) alışkanlıktan öte bağımlılık yapıyor gözlük. Mesela ben ilk gözlüğümü aldığımdan beri -ki o zamanlar çok düşüktü numaralarım- aksatmadan sürekli taktığım için artık benim bir uzvum gibi oldu gözlüklerim. Uyandığımda yüzümü bile yıkamadan gözlüklerimi takıyorum, yüzümü yıkamaya öyle gidiyorum banyoya. İlginç bir durum...

aerodinamik yar dedi ki...

kıyamam ben sanaaa.... eski gözlüklerini kullan arada sırada bence bebeimm.. baş ağrısı hiç çekilmiyyyy..

jeanne* dedi ki...

oyoyoy, gözlük taktığım sıralarda sürekli numaram artardı (ki şuan 3 numara) ve sırf başağrısı çekerdim. amk

alice in there dedi ki...

lenslenslens