17 Ekim 2009 Cumartesi

Tebdil-i Tema


Uzun zamandır değiştirmek istiyordum, sonunda yaptım. Bir sürü şey denedim, kafam çok karıştı, o yüzden emin olamadım bir türlü. Bir de gözüm alışamadı bir türlü. Benimseyemedim. Ama sanki bu sonuncusu güzel gibi. Hedwig'i hatırlatıyor ama bana sürekli. Sonra gidip yine Harry Potter okumak istiyorum. Ama kendime engel oluyorum. Çünkü elimde yaklaşık 283461 tane okumam gereken kitap var ve bunlar sadece arkadaşlardan ve kütüphaneden topladıklarım. Bunlar yetmezmiş gibi bir de sınav var -ki kendisinin ebemle olan ilişkisinin boyutundan söz etmek dahi istemiyorum.


edit: şu kayda bakarken farkettim de ekran resmen baykuş dolmuş.

11 yorum:

sinem dedi ki...

süper olmuş. valla çok beğendim :)

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

abartmadan söylüyorum ba-yıl-dım bu temaya.

Adsız dedi ki...

çok güzel bi tema. bayıldım :D

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

ben de bunu istiyorum.

voodoo girl dedi ki...

http://www.retrotogo.com/2009/10/decoylabs-night-owl-clock.html

http://www.retrotogo.com/2009/04/summer-owl-collage-from-helen-musselwhite.html

=)

lj. dedi ki...

yazılarını okumayı özledim :) temanı da güle güle kullan :D

Adsız dedi ki...

acı çekiyorum şuan, benim niye baykuşum yok!
(baykuş değil, hedwig demeliydim.)

e.g dedi ki...

çok güzel olmuş.puhu (:

Amélie Poulain dedi ki...

sinem: teşekkürler. (:

altın olan her şey parlamaz: evet. bayılmışsın, istemişsin, almışsın.

rockunzel: teşekkür ederim. :)

voodoo girl: oha! harika bunlar. bayıldım cidden.

aloha: ben de. yani yazı yazmayı demek istiyorum. ama hiç vaktim yok. olduğunda da çok üşeniyorum. aklımda bir sürü şey var, sürekli birikiyor ama aradan o kadar uzun zaman geçiyor ki artık yazmanın bir anlamı olmuyor filan.

ezgi: baykuşlu bir tema bulursam mutlaka haber vericem. :)

stardust: teşekkürler. :)

jazz dedi ki...

baykuş teman kesinlikle muhteşem =) güle güle kullan!

ben gerçekte hedwig gibi bembeyaz bir puhu yoktur zannederdim ta ki geçen sene hayvanat bahçesinde görüp de resmini çekene kadar =) çok şeker hakikaten =)

Ay BU KIZ dedi ki...

çok dadlı olmuşşş benim heriii potırımmmm....
çok beğendim..
bide farkettim ki çok özledimmm :(