13 Ekim 2008 Pazartesi

Demokrasi Bilinci Okulda Yok Edilir !

Bugün böööle çok değişik duygusal travmalar, garip garip abukluklar yaşadım. Kronolojik sıraya göre şeedeyim..

Şimdi bizim okulda mükemmel bir icat olan HKS (haftalık kontrol sınavı) diye saçmasapanlığın zirvesinde bir sınav var. İsmi haftalık olmasına rağmen şükür ki her hafta olmuyor, misal geçen sene sadece 3 tane olmuşuz. Aslında kaç tane olduğumuzu da bilmiyorum, arkadaşlar öyle dedi ben de inandım. Yoksa saymam ben böyle ıvır'ları... Neyse efem lütfen konuyu dağıtmayalım..

İşte bugün 2. ders o sınav vardı, ama yine 3. derse ertelendi. Ertelenmese şaşardım zaten. Neyse bir baktım Serdar'la aynı sınıftayız (11-C) sınavda, başka da kimse yok sınıfta tanıdığım. Bööle sevinsem mi üzülsem mi bilemedim, duygusal karmaşalar yaşadım filan. Neyse sınavdan çıktım matematiğin bir sorusu yarım kaldı, ingilizcenin de bir sorusunu Cemal sayesinde yaptım. Ama dedim Büşra'ya "Eğer söylersen bunu Cemal'e seni ayaklarından tavana çivilerim." Yoksam benim boş anımdan yararlanır barışırız filan.. Herneysem yeter bu kadar HKS muhabbeti..

Bir de bugün çok öfkeliydim. Sebebi lazım değil, my dear dersane. Böyle baktım herkeste bi' asağbiyet dersaneye karşı, böyle bi grizu patlaması olmak üzere iyice gaza geldim.. Ben üç maymun muyum canım? İçimi millete dökmezsem ölürdüm zati -ki önümden kazara geçenlere bile dert yanıyordum öyle bir iç döküştü yani.. İlk büyük patlama yemekhanedeki yemek sırasında gerçekleşti. Ben çevremdekileri sarsmaya filan başladım, bağırmaya-çağırmaya filan başladım... Tabii herkes birden gaza geldi bööle baya bi. Sonracııma yemeklerimizi aldık her zamanki yerimize geçtik ki ne görelim?!.. 2 tane 9. sınıf gelmiş oturmuş "oo may gaaad.." filan oluyordum, sonra kızlar 'dikkat dövebilir' şeklinde alarm veren gözlerimden mi neyse artık kalktılar, biz de rahat rahat yerimize oturduk. Sonra yine dersaneden yakınmaya başladık. Hatta bir ara sövmeye başlayacaktık, dedim olmaz "ekmek kuran çarpsın.." şeyindeki ekmek bir çarpıverir şimdi feleğimiz şaşar filan. Biz de sövmeden saydık filan deşarj olduk.

Ayrıcanaa bugün bir kez daha "demokrasi bilinci okulda yok edilir" temalı anlar yaşadık. Malum okul meclis başkanı perşembe seçiliyor. Fekat neden hep bakınca kusma eğilimimi saklayamadığım kişiler aday olur? Nallahıımm bir de kendilerine afiş filan hazırlamışlar ki görülesi... Uzun süre gülmekten toplayamadım kendimi. Şarkı sözlerini kendilerine uyarlayan mı dersin, muhteşem(!) sloganlar icat eden mi dersin... Aslında hoş yav, bööle insanı güldürüolar, komiklik filan.. Hatta birer örnek alıp saklasam mı? Bunanlımlı anlarımda derhal neşemi yerine getirip, depresif manyaşmadan kurtarırlar beni..

Yav yarın okulda deneme varmış ve daha bugün söylediler. Çıldırıciim.. Bir de ÖDS gruplarının belli olması için yapılacak 3 denemeden ilkiymiş. Dedim "çok yanlış yaptın nalan.." ama kimse takmadı. Gerçi 1 ay önceden bilsem de çalşmazdım ya neyse... Ama yani psikolojik olarak hazırlardım kendimi filan. Lök diye de olmuyor ki canımm...

Not: 2 gündür filan pek bi' pozitifim, Yandan Amca(Yann Tiersen)'m saolsun. Artık böyle yapacağım. Yoksa nanik depresif halleriyle nereye kadar diğğğğ miğğğğ?...

Hiç yorum yok: