9 Kasım 2008 Pazar

Saçımı Yapıyordum, Hayatımın Anlamsızlığını Keşfettim.




Sevgili blog, bugün günlerden pazar olması sebebiyle sabahın köründe uyanmam ve sabahın köründe dersaneye gitmem gerekiyordu(bkz: 7.10'da uyanmak)(bkz: dersanenin 8.00'de başlıyor olmasına duyulan sınırsız küfretme isteği).


Benim için günün ilk dakikaları hep aynıdır. Bugün de öyle oldu. Telefonumun alarmı çaldı ve erteledim. Hep bunu yaparım; hatta bazen 2 kez erteler, 3.ye güç bela kalkarım. Neyse işte telefonun alarmı ilk çaldığında erteledim. Sonra geri yattım. Bu sefer telefonu yatağın içine aldım ki, çalarsa direkt olarak erteleyeyim de alarm sesine daha fazla uyuz olmayayım diye. Ama yine de alarm bir kez çaldığında yarı-uyku haline girerim. Zannediyorum ki; bu ertelemeler, alarmı kapatıp yatmalar yüzünden geç kalma vukuatım çok olduğundan artık bilincim böyle bir sistem geliştirdi. Zaten telefon alarmının benim uyanmam açısından pek bir ehemmiyeti de yok. Daha çok annemin seslemesi etkili oluyor uyanmamda. O da 3. seslemesinde uyanırım. İlk seslemesinde tamam der geri yatarım. İkinci seslemesinde kalkmış olmam gerektiğinin farkında olduğumdan kalktııım der geri yatarım. Ve nihayet 3. sesleyişinde zaten artık tedirgin bir uyku halinde olduğumdan üstümü giyiniyoruumm deyip suratımı ekşiterek kalkarım. Bu kez alarmı sadece 1 kez erteledim, annem seslendiğinde de kalktııım deyip gerçekten kalktım. Yani bugün formumdaydım. Ama sanma ki blog bugün uykum yoktu. Bilakis her zamanki gibi çok fazla uykum vardı; ama yine de uyandım. Ve yine her zamanki gibi "keşke dün erken yatsaydım" nidalarıyla üstümü giyinmeye başladım. Bilgisayarı açtım acep blog aleminde nooğğluyor diyerekten.


Neyse işte bunlar aslında gereksiz ayrıntı. Sonra gerzek saçımı hale yola koymak için banyoya geçtim ve hayatımın anlamsızlığının nedenini kavradım. Evet blog evet, senin de tahmin edemediğin gibi LOST. Saçlarımla uğraşırkene sanki vahiy gelmiş gibi birden aklıma Lost düştü ve "Previously on Lost" sözcük öbeğinin aslında ne kadar önemli olduğunu farkettim. Evet, evet aylardır Lost izlemiyordum. Bir zamanlar deli gibi Lost izleyen, ertesi gün fizik yazılısı olduğu halde art arda 4 bölüm devirmekten çekinmeyen, sonra bütün gün deli gibi "n'olcak acabaaağğğ" diye düşünen, hocalar ders anlatırken arkasına dönüp Hasan'la Lost muhabbeti yapmaktan dolayı boyun kısmında meydana gelen bozukluklara ve hocaların imalı bakışlarına aldırmayan ben; aylardır Lost'tan uzak kalmıştım. Haşin sesli amcanın 'Previously on Lost' demesini özlemiştim. Sayid'in parlak zekasını, Jack'in sabitfikirliliğini, Sawyer'ın iğneli laflarını, Kate'in Jack-Sawyer arasında mekik dokuması sebebiyle övgülerime mazhar olmasını, Sun'ın aksanını, Locke'ın gerzek davranışlarını, Hurley'nin şekerliğini ve Sawyer'la giriştikleri yaran diyalogları, Ben'in herkesi deli etmesini, Jakob'ın gizemini ve daha bir çok, bir çok şeyi... Ölenlerdense bahsetmiyorum bile; çünkü hatırlayınca içim bir fena oluyor(bkz: Charlie'nin ölümü, bkz: Jin'in ölümü, bkz: vs.). İşte blog bunların hepsini çok özlemiştim. Previously on Lost da bunların hepsinin habercisi gibiydi. Perşembenin gelişi çarşambadan bellidir ya hani, Lost'un gelişi de ondan belli oluyordu.


Yaaa öyle işte. Çok özledim ben Lost'u... Başlasa da haşin sesli amcam yine yeni yeniden "Previosly on Lost" dese, ben gözlerimi pörtletircesine ekrana kilitlesem, hayattan kopsam, Lost izlemeyen arkadaşlarımla bile Lost kritiği yapmaya çalışsam...

5 yorum:

Elsa dedi ki...

iki tane çalar saat, bir de ertelenebilir telefon kuruyorum geceleri, yine de kalkamayacagım varsa kalkmıyorum. bu sabah mesela dokuza saat kurmuştum, onbirde uyandım, dersim birdeydi gec kalırım bahanesiyle gitmemezlik ettim, şuan saat 12:36. ikidekine yetişecegim şuan çayımı içiyorum. :)

Moonshield dedi ki...

Bi keresinde senle konuşmuştuk diye hatırlıyorum bu konuyu. O adamın sesi ne karizmatiktirr yaaa :) Of of yaramı değiştin.. Yazın sabahlara kadar Lost izleyişlerimi özledim be.. gece 12 de başlayıp sabah 7 ye kadar.. Ertesi gün ruh gibi gezip yine de Lost konuşmalarımı..

Etka dedi ki...

Bu aralar

Previously on Prison Break

diyor aynı amcamı farklı amcamı bilmem ama Lost kalitesinde mükemmel bir dizi.. Lot 5.Sezonu çok merak ediyorum acaba ada ne oldu ? :)

Lost'u izleyenlere tavsiyem eğer vakitleri varsa Prison Break'ı tavsiye ederim

Selametle..

Amélie Poulain dedi ki...

Elsa: Ah, evet bir de çalarsaat vardı. Unutmuşum onu. 1-2 ay öncesine kadar çalarsaat nedir bilmeyen rahat rahat uyuyan biriydim. Ama annem bir gün çalarsaat aldı. Ona çalarsaat demek haksızlık olur aslında. Çalarken kendinden geçen, öyle gıcık sesli bir çalarsaat daha olamaz heralde. Tahammül etmek öyle zor ki, 2 saniye çalmasına fırsat vermeden kapatıp geri yatıyorum.=D

Moonshield: Evet biliyorum, çok deşici bir kişiliğim vardır.

Etka: PB'yi çok uzun zamandır izlemek istiyorum; ama bir türlü harekete geçemedim. 1. sezonu da bulursam ben de Previously on PB'yi duyabileceğim.(=

Wampire Lestat dedi ki...

Previously on jericho

Previously on terminator:Sarah conner's diary

Previously on LOST.gel ocak gel.özledik beya