24 Kasım 2008 Pazartesi

Savulun mp4'ler, ben geliyorum!



Lan benim kadar eşyalarını hor kullanan biri daha var mıdır acaba? (kitaplarımı tenzih ederim. onlar benim gözbebeklerim, miniminnaklarım, agucukgugucuk bikbikbik...) Her şeyimi rezil ediyorum be! Mesela hayatımda ayakkabı silmek gibi kavram yer etmedi henüz. Nasıl olsa yağmur yıkıyor canııım. Sonra telefonum yerle siyam ikizi olmak üzere. O kadar çok düşüyor, o kadar çok parçalarına ayrılıyor ki; bazen hiç yerden kaldırmıyorum bir daha düşmesin diye. Tokalarıma öyle bir saçarım ki etrafa, bulmam mümkün değil hele de tel tokalarımı. Annem temizlik yaparken bulup bulup koymasa toka çekmeceme, tokalarımın bir karadelik tarafından yutulduğunu düşüneceğim. Tabii haliyle ahenkle dans edeyim derken kendini kaybeden, yola gelmez saçlarımı da hale yola koyamayacağım.

Bu acınası eşyalarımdan biri de mp4'lerim. Müzik diye deliriyorum, onsuz yapamıyorum; ama şu mp4'lere işkence çektiriyorum ya resmen, yuh bana. Öküz ben! Mesela geceleri müzikle uyuduğumdan sabaha kadar aletin çekmediği şey kalmıyor. Altımda mı ezilmiyor, yatağın aralarına mı sıkışmıyor, dayanamayıp intihar mı etmiyor... Ama öcünü de beni kulaklıklarla boğmaya çalışarak alıyor. Çünkü bazen kulaklığı boynumu 3 tur çevirmiş halde buluyorum. Dedim ya aletler benden dertli, dün gece şu an kullandığım da dayamadı. 1.5 yıl içinde 3. mp4'ümü de bozuyordum az kalsın; ama galiba yaşayacak.

Dün yattım yatağa, açayım dedim. Bastım tuşuna; kum saati beliriyor ekranda(açılırken bir süre kum saati oluyor, ondan sonra ana menü geliyor benimkinde), bir süre sonra da kapanıyor tekrar. 5138 kez tekrarladım; ama yok bir türlü açamadım. Sonra bilgisayara bağladım ve açtım, düzeldi. Sonra bugün ödev yaparken dinliyordum, şarjı bitti, şarjettim. Bu sefer hiç açılmadı. Tekrar bağlayınca bilgisayara, çalışmaya başladı. Ne manyak bi' mp4'tür bu kardeşim! Bana boyuna stres yaşatıyor yaaa... Aklım gidiyor bozulacak diye; çünkü bu kardeşimin mp4'ü (o kadar sık bozunca onunkine dadandım). O pek müzik dinlemiyor diye, onunkini kullanıyorum bir süredir -her ne kadar o izin vermese de. Eğer bozulursa mızmızlanacak bir sürü. Dertsiz başıma dert alacağım yok yere.

Bak kaprisli kabak (aletin ismi oluyor bu) lütfen bozulma. Tamam, bundan sonra sana iyi davranacağım diye söz veremem; ama sen yine de yap bi' güzellik be, hadi hacı be. Yüz göz etme beni kardeşimle; yohsam çipini kanalizasyona atarım. B.k yoluna gitme deyimini bizzat yaşarsın oğa göre!


Hadi seni de öptüm blog. Görüşürük!

10 yorum:

Camilla dedi ki...

ahahahaha kendimi okudum bildiğin:D

Üfürükten Prenses dedi ki...

niye kabak :P

Amélie Poulain dedi ki...

Camilla: Blogları takip ederken bir çok kişinin birbiriyle ortak yönü olduğunu keşfediyorsun zaten. Misal yalnızlık meselesi. (=

Üfürükten Prenses: Bilmem aklıma birden o geldi, ben de manyak olduğum için çok beğendim. =P

t.u.b.a dedi ki...

vay be millet mp4lere geçti ben hala mp3lerde sürünüyorum. hayat mı bu? :P

babegazelle dedi ki...

aynen aynı ben çantam mimlenince görmüştünüz zaten benim mp3 playerı,bi ekranı yok ama hala çalıo öle de emektar :))

Etka dedi ki...

Mp6'lar çıkmış 12mgpiksel camerası ve sesi çok süper çıkıyor.. kısmet olurda alırsanız yatağa onunla giremezsiniz kıyamazsınız.. :D ..

Üfürükten Prenses dedi ki...

@babe: benimkinin de ekran gitti!
niye ilk önce ekranı gidiyor bu meretlerin ya..
ayrıca benim ki de mp3 hala böhüüü :/

Amélie Poulain dedi ki...

t.u.b.a. ve Üfürükten Prenses: merak etmeyin, mp4'ün hiç de bir şeyi yok. mp3 neyse o da o. e-book'muş, mp4 oynatmaymış filan hiç kullanılmıyor o özellikler. hacimsel fazlalıktan ve şarj edilebilmeden başka bir şeyi yok.=P

gazelle: evet hatırlıyorum gazelle. hatta şimdi hatırladım da benim de öyle bir tane vardı. ama o da ablamın mp3'üydü. camını öyle bir çatlatmıştım ki, kasıtlı yapsan mümkün değil öyle olmazdı.=D
bir de ablama hediye gelmişti o mp3; ama canım hiç bişi demedi.(=

Etka: evet, belki yatağa girmeye kıyamam; ama ne yapar eder ben onu da hallederim. yazık alete, daha emin ellerde olsa onun için iyi olur.=P

Moonshield dedi ki...

Yalnız değilsin. :P

Telefonumu bozuş hikayemi blogceğizimde anlatmış idim ama tabii ondan önce olanları ben biliyorum, ve kalbime gömdüm onları, çıkarlarsa ortaya, annem tarafından boğazlanmak suretiyle kendimi alaşağı bulabilirim. Aman, parayla değil mi canım aa bozarım lann.. Neredeydi benim telefonum... *psikopatsmile*

Mosquito Queen dedi ki...

evet bende ciddi bi şekilde kulaklıkla ölüme doğru ilerlediğimi görünce kendime bir hoparlör edindim. :D