26 Kasım 2008 Çarşamba

Coğrafyacı der ki: Asistan hanım, bi' bakar mısınız?




Coğrafyacıyı çok seviyorum lan ben! Evet, aslında öğretici yönü pek iyi değil; ama çok kafa bir adam be! Her ne kadar benimle çok uğraşsa da, seviyor beni ondan uğraşıyor biliyorum (hemen gelin-güvey oldum yalnız, ama yok yok hissediyorum katiyyen seviyor =P). Mesela onunla iyi anlaşabilmek için o sana laf soktuğunda sen ona daha beterini söyeleyeceksin ki, o artık üstüne bir şey diyemesin. O zaman çok iyi bir ilişkiniz oluyor mesela. Hoşlanıyor bu tip hazırcevaplıklardan.


Sonra bir de bu adam bana asistanım diyor hep. Kitap okumayı ve en abidik-gubidik konuları bile araştırmayı sevdiğimden genel kültürüm vasatın üstündedir en azından. O yüzden bir konuyu birine soracak oldu mu bana sorar, fikrimi alır filan. Sonra benim karşımdaki kim olursa olsun hatasını düzeltmeden duramama gibi bir huyum var. Bunu karşımdakini küçük düşürmek için yapmıyorum hiç, ya da kendini beğenmişlik olsun diye. Ama ne yapayım mizacım böyle, tutamıyorum kendimi. Pat diye atlıyorum ortaya, "hayır o öyle değil" diye. Bu adama da aynısını yapıyorum, hatalarını düzeltiyorum filan. Ondan kaynaklanıyor biraz da. "Asistanım", "Asistan Hanım" diye seslenir sık sık.


Bir de bu adam çok güzel laf soktuğundan, gıcık olduğum kişilere laf soktuğunda müthiş bir haz alıyorum. Sevgim tavan yapıyor birden. Ama belli etmiyorum, şımarmasın diye.


Ve tabii ki kafa bir adam olduğundan dersleri çok eğlenceli geçiyor(gerçi ders demeye bin şahit ister ama), kendiliğinden kaynıyor. Hiç çaba göstermenize gerek kalmıyor. Hoş be! Boş ders gibi bir şey oluyor bildiğin. Ama boş derste bu kadar gülmez insan, öyle de bir durum var tabii.

3 yorum:

Said dedi ki...

:D çok iyi hoca gerçekten.. bende seviyorum kendisini.. :)

Camilla dedi ki...

ah bnm hic böle hocalarım olmadı (:

babegazelle dedi ki...

ben de severim böle hocaları sanki bizim lise zamanı bi tarihçimiz vardı onu okudum ne güzel laf sokardı bee bide acaip ciddi bi adam görünürdü çok nadir gülerdi ama esprinin kralını yapardı heeey gidi beaaaa